Gra Car - samochód napisana z wykorzystaniem SFML-a
Stronę tą wyświetlono już: 5769 razy
Zalążek gierki napisanej przeze mnie w Pythonie 3.4 z wykorzystaniem biblioteki SFML. Strona dokumentacji tej biblioteki znajduje się tutaj: www.python-sfml.org. Poniżej zamieszczam nagranie gry odpalonej na Linuksie.
Starowanie:
- strzałka w górę - jazda do przodu;
- strzałka w dół - cofanie;
- strzałka w lewo - prawo - skręcanie;
- s - włącza / wyłącza światła;
- c - dźwięk klaksonu
Do projektu gry stworzyłem kilka prostych grafik, jedną z nich jest rysunek samochodu.
Dodatkowo grafika toru wyścigowego, po którym samochód się porusza, którą w zmniejszonej wersji zamieszczam poniżej.
Grafika prędkościomierza składa się z trzech elementów, które pokazane zostały na poniższej ilustracji.
Tytuł:
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III
Autor:
Wes McKinney
Tytuł:
Machine learning, Python i data science. Wprowadzenie
Autor:
Andreas Müller, Sarah Guido
Tytuł:
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Autor:
Irv Kalb
Tytuł:
Python na start! Programowanie dla nastolatków
Autor:
Michał Wiszniewski
Tytuł:
Sztuczna inteligencja w finansach. Używaj języka Python do projektowania i wdrażania algorytmów AI
Autor:
Yves Hilpisch
Tytuł:
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
Autor:
Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
Tytuł:
Python i praca z danymi. Przetwarzanie, analiza, modelowanie i wizualizacja. Wydanie III
Autor:
Avinash Navlani, Armando Fandango, Ivan Idris
Tytuł:
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów. Wydanie II
Autor:
Justin Seitz, Tim Arnold
Tytuł:
Python z życia wzięty. Rozwiązywanie problemów za pomocą kilku linii kodu
Autor:
Lee Vaughan
Tytuł:
Python i AI dla e-commerce
Autor:
Sebastian Kondracki