Stronę tą wyświetlono już: 6136 razy
Zalążek gierki napisanej przeze mnie w Pythonie 3.4 z wykorzystaniem biblioteki SFML. Strona dokumentacji tej biblioteki znajduje się tutaj: www.python-sfml.org. Poniżej zamieszczam nagranie gry odpalonej na Linuksie.
Starowanie:
- strzałka w górę - jazda do przodu;
- strzałka w dół - cofanie;
- strzałka w lewo - prawo - skręcanie;
- s - włącza / wyłącza światła;
- c - dźwięk klaksonu
Do projektu gry stworzyłem kilka prostych grafik, jedną z nich jest rysunek samochodu.
a)
b)


Rys. 1
Rysunki samochodu Dodge Challenger 1970 w wersji: a) z wyłączonymi światłami i b) z włączonymi światłami
Grafiki te zostały stworzone w programie Inkscape
Dodatkowo grafika toru wyścigowego, po którym samochód się porusza, którą w zmniejszonej wersji zamieszczam poniżej.

Rys. 2
Zmniejszona wersja toru wyścigowego.
Grafika ta została stworzona w programie Inkscape
Grafika prędkościomierza składa się z trzech elementów, które pokazane zostały na poniższej ilustracji.



Rys. 3
Rysunki elementów prędkościomierza: a) tarcza; b) wskazówka; c) szkiełko
Grafiki te zostały stworzone w programie Inkscape