Stronę tą wyświetlono już: 1593 razy
Okno Właściwości jest jednym z częściej używanych okien, w którym upchnięto sporo ustawień nie tylko dotyczących samych obiektów ale i np. wyboru silnika renderyzującego wybraną scenę. Z tego też względu postaram się pokrótce opisać dostępne sekcje tego okna.

Rys. 1
Blender 2.83 okno właściwości
- ustawienia aktywnego narzędzia i obszaru roboczego;
- ustawienia związane z renderyzacją;
- ustawienia związane z zapisem wyrenderowanego pliku;
- ustawienia związane z zapisem ustawieniami warstwy widoku;
- ustawienia związane z ustawieniami warstwy widoku;
- ustawienia związane z ustawieniami sceny widoku;
- ustawienia związane z ustawieniami świata widoku;
- ustawienia związane z ustawieniami obiektu;
- ustawienia związane z modyfikatorami obiektu;
- ustawienia związane z efektami związanymi z emisją cząsteczek czy generowaniem włosów;
- ustawienia związane z fizyką modelowanego świata;
- ustawienia związane z wiązaniem właściwości obiektów;
- ustawienia związane z właściwości obiektów;
- ustawienia związane z materiałami;
- ustawienia związane z teksturami